Slækk lørdag.

Jeg er sint på meg selv… For å ha ødelagt tidligere, og stilt for store krav alt for fort, som gjør at Ivy hele tiden må ha bekreftelse på at det hun gjør er rett. Men man lærer av sine feil? Super treningsøkt idag, jeg var myye flinkere til å rose, og da ble hun automatisk en mye blidere hund og trene med.

Imorgen er det hjem igjen etter utstillingen, Ivy skal selvsagt ikke stilles- Så drar som heiagjeng og for å titte, og snakke litt med kjent folk. Og jeg må si jeg gruer meg til å dra hjem igjen, får hjemme er jeg ekstremt bortskjemt (ufrivillig.) når det kommer til Ivy… Pappa henter henne fra rommet mitt klokken syv om morgen for å gå tur, forer henne- Jeg har henne noen timer på formiddag (Hvis jeg ikke er på jobb/eventuelt skole fremover:P) før pappa tar henne med seg til gården til bestefar for å spise lunsj der hun får løpe fritt i 1 1/2 -2 timer og gjøre akkurat det som passer henne. Så når jeg kommer hjem går vi tur med noen/bader/trener eller noe før det er kvelden igjen, der det igjen ikke er jeg som forer, og jeg går kunn kveldsturen sånn annenhverdag, jeg og pappa bytter på.
Til mitt forsvar er det ikke helt frivillig :p Foreldrene mine har en egen hund de og, så det ble jo bare til at Ivy gled inn i rutinene der.. Går ikke tur med den ene hunden, og lar den andre bli hjemme akkurat! Så hun er en stor del av hverdagen der hjemme, og jeg vet de er blitt veldig glad i henne og jeg vet de allerede gruer seg til vi flytter- Ikke at jeg blir så savnet, som Ivy.
Hun er en utrolig omgjengelig, tilpassningsdyktig hund… Men det beste med henne er at jeg kan stole på henne, jeg kan stole på henne i de alle fleste situasjoner og vet hvor jeg har henne. Det er en forandring fra tidligere, og en stor glede for meg.

Noen bilder fra idag.

Lille Lykke’n min… Alltid så lykkelig for det minste ting 🙂

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Leave a Reply

